Agencja Havas Worldwide wśród trzech najlepszych agencji reklamowych w tegorocznym konkursie KTR

150x110

Sześć statuetek – złoto, srebro i cztery brązy – odebrała agencja Havas Worldwide podczas oficjalnej gali tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR, zajmując jednocześnie trzecie miejsce w rankingu najlepszych agencji kreatywnych w Polsce. Kampania autorstwa Havas Worldwide została także nominowana do tegorocznej nagrody grand prix.

Złotą statuetkę agencja otrzymała za kampanię na rzecz Fundacji Rak’n’Roll – „1 proc. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”, która zwyciężyła w kategorii active advertising (reklama społeczna i non-profit). Ta sama kampania została doceniona także w kategorii media interaktywne (reklama w mediach społecznościowych), zdobywając srebro oraz nominację do nagrody grand prix, której ostatecznie jednak jury zdecydowało się nie przyznawać.

Kolejnym nagrodzonym projektem realizowanym dla Fundacji była kampania „Gadaj*Badaj”, która zdobyła brąz w kategorii active advertising (kampanie zintegrowane).

Jury doceniło także prace autorstwa Havas Worldwide w kategoriach reklama film do kampanii „SMS” realizowanej dla Peugeot Polska oraz w kategorii reklama prasowa, przyznając dwie brązowe statuetki za: kampanię „Laserowe Róże” Air Wick (produkty i wyposażenie gospodarstwa domowego) oraz „Dzieci” – projekt promujący transplantologię (reklama społeczna i no-profit).

Podczas uroczystej gali KTR rozstrzygnięto także konkurs Young Creatives, w którym dwa teamy agencji zwyciężyły w kategoriach print i cyber.

W sumie w tegorocznej, jubileuszowej edycji KTR przyznano blisko 90 statuetek. Najlepsza w rankingu okazała się agencja Saatchi & Saatchi, wyprzedzając DDB Warszawa i Havas Worldwide.